Roku’s IPO values the company at $2 billion

ڈرائیور مدد کی تکنیکوں کو بھی برابر نہیں بنایا گیا ہے

روکو نے آج صبح ایک عوامی پیشکش مکمل کردی، جس میں آئی پی او میں 252 ملین ڈالر کی قیمت بڑھ گئی جس نے کمپنی کی قیمت 2 بلین ڈالر کی تھی. کمپنی اس سلسلے میں سٹریمز بناتی ہے جس سے آپ کو اپنے ٹیلی ویژن پر اسٹریمنگ ویڈیو دیکھنے کی اجازت دیتی ہے. یہ سافٹ ویئر بھی بناتا ہے جس میں صحیح حد تک معروف مینوفیکچررز سے نئے ٹی وی سیٹ میں بیکڈ ہے. سرمایہ کاروں نے پہلی دن حصص میں حصہ لیا، کمپنی کو شرط لگانے کے بڑے حریفوں کو روک سکتے ہیں.
Roku’s IPO values the company at $2 billion

نقد روکو آج اٹھائے جانے والے ٹیک جنگیوں کے خلاف مقابلہ کرنے کے لئے استعمال کیا جائے گا. ایپل، ایمیزون اور گوگل سبھی سٹریمنگ کی ہارڈ ویئر کی فروخت کر رہے ہیں، اور ایمیزون اور گوگل دونوں نے ٹی وی سازوں کے ساتھ شراکت داری کی ہے تاکہ ان کے سافٹ ویئر آپریٹنگ سسٹم کو نئے برانڈ سیٹ پر مل سکے. روکو نے دعوی کیا ہے کہ تقریبا 15 ملین سے زائد فعال اکاؤنٹس ہیں، جو 2016 میں صرف 400 ملین ڈالر کی آمدنی میں تھیں. لیکن اس نے سال کے مقابلے میں مزید نقد اس سال کے لئے 42.6 ملین ڈالر کی خالص نقصان کی اطلاع دی.

روکو کا فائدہ یہ ہے کہ اس میں سے کوئی بھی اپنی ہی مواد نہیں بنتا. ایس ای ایس کو 1 میں دائرہ کار میں، کمپنی نے سرمایہ کاروں کو بتایا کہ اس کا مشن "سٹریمنگ سٹریمنگ" ہے جسے پورے ٹی وی کے ماحول میں جوڑتا ہے. "ہم نے دیکھا ہے کہ بڑے ٹیک کمپنیوں کے درمیان لڑائیوں سے پہلے صارف کی پسند کو محدود کرنا ہے. سالوں سے آپ ایپل ٹی وی پر ایمیزون پریس سٹریم نہیں کرسکتے تھے، مثال کے طور پر، اور صرف اسی ہفتے ( یو ٹیوب ) اچانک ایمیزون کے اونو شو سے نکالا. دوسری طرف روکو کی پیشکش، جو بھی سروس آپ دیکھنا چاہتے ہیں

Post a Comment

0 Comments